close
標題:

提款卡損壤,更換是否需要收費$50?

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我張atm卡中間分開一半,而家一定用唔到。 我只係知唔見明左先收 $50 咁我只係更換是否需要收費$50?因為我張卡仲係度。 我用既係恆生。 更新: 唔係自然既損耗, 係中間分開兩邊wo.

最佳解答:

唔使錢,我剛換了張新卡

其他解答:

第一次換通常都唔駛, 要收既話就同佢講cut a/c, 佢就會免費幫你架la|||||自然既損耗係唔會收費架!! 磁帶壞左都係一樣,放心啦^^|||||卡換卡唔駛.
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()