close
標題:

自學日文背完50音之後點?

發問:

我係自學日文的, 請問背完50音之後要做d咩繼續學呢? 點樣先學得好? 例如買書的話,我應該買邊本書? 我見書店入面超多,我唔知點簡先啱我, 有d人話大家的日本語好好,有d人又話要有老師教先好用, 咁邊d書係啱我,而又係for自學,唔需要老師呢? 唔好太貴:p thx ps唔好叫我去日文班學,就係冇乜錢先想自學的

最佳解答:

請問背完50音之後要做d咩繼續學呢? 可以學下簡單既會話, 如打招呼(尤其係第1次見面時用語), 餐桌用語, 旅行時經常用的會話等等. 呢d句子你可能會覺得較長, 不過因為經常用到, 經常會聽到, 好快會記入腦. 之後, 可以學生字. 日本漢字, 睇上來識讀(廣東話), 日語既讀法易重要. 有分"音讀", "訓讀" 2種. 同時再學文法: 一句完整句子係怎樣形成, 結構. 香港買的原裝日本教學書較貴, 便宜的可買大陸or 台灣版. or 到尚書房找找. 我以前經常到深圳書城(少年宮)買. P.S. 外語可自學, 但要有計劃/目標才成. 你可比個目標自己, 學1年便考N5 / N4, 即使未夠程度, 起碼知道自己分數達那個水平.

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

重点係你学来想用響邊度。想睇下日劇定聴下日文歌? 如要睇日劇、日文歌嘅話要加強聴力、你去買d教学CD聴下。 如工作上用的話??真係不能自学??。|||||学語言唔係買幾本書、返下学就得、如果内興趣、你睇幾書都係冇用! 你学完50音後、応該會学簡単的単詞、認識単詞後、我覚得再好就係睇日本漫画、 因為是睇字同埋比教科書有趣、再進一歩就係睇卡通、例如我当年就係睇蠟筆小生、学左好多日常口頭語、係課本上没有的。 認識左基本日本語後、就唔需要睇教科書、就算比你考到一級、都係冇用、 因一級的内容是一般工作及生活上唔會用的。
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()