標題:

40點最佳!!有關深圳體育館

發問:

我想問下有關深圳體育館既野 THZ 一" 如果我係羅湖過左關 1)有咩方法可以去到深圳體育館? 2)如果要搭地鐵既 係咩站落? 幾錢,要行多幾耐先到? 3)如果要搭火車既話 點去火車站? 二" 如果我睇演唱會睇到好夜既 1.)如果要係深圳過夜既 有咩地方好介紹 (唔好咁貴) 最好教埋點去 希望近地鐵 2.)聽人講東門工人文化宮內湘雅幾好 係咪真?價錢大約幾錢? ... 顯示更多 我想問下有關深圳體育館既野 THZ 一" 如果我係羅湖過左關 1)有咩方法可以去到深圳體育館? 2)如果要搭地鐵既 係咩站落? 幾錢,要行多幾耐先到? 3)如果要搭火車既話 點去火車站? 二" 如果我睇演唱會睇到好夜既 1.)如果要係深圳過夜既 有咩地方好介紹 (唔好咁貴) 最好教埋點去 希望近地鐵 2.)聽人講東門工人文化宮內湘雅幾好 係咪真?價錢大約幾錢? eg:2人一房定點?價錢? 希望近地鐵 唔該哂咁多好心人既解答 越詳細越好唔好copy人地D回答 我睇過 唔該哂!! 有40分架!!!!!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

体育館唔近地鐵線,深圳火車站乘 7路(第 12站)、102路(第 12站)公交,在體育館站落;黃崗口岸乘 357 路 (第 6站)體育館站落,3 線車尾班車都是 2200。 睇完可打的去黃崗口岸過關,24 小時開放。 湘雅賓館在東門,地鐵老街站 A 出口,往唐宫方向行,約 10 分鐘到。不過咁夜,最好打的,選車牌有 "深 " 字的才坐,就比較安全。 湘雅賓館地址: 深圳市羅湖區人民公園路 ,工人文化宫内。

其他解答:
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()