標題:

關於window live messager

發問:

之前我部電腦有d問題 跟住我就重新format 搞掂之後諗住setup返個msn 但唔知點解部電腦話setup唔到 佢話 : 抱歉,window live程式無法在window server,window xp professional x64 edition,或window xp service pack 2化之前的window作業系統上安裝. 我係用window xp home edit的 一向都setup到 用到 而我一向都係用呢個window 但唔知點解今次唔得?! 有冇高人可以幫下我 冇得用msn真係好唔方便呀 >.<

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

開始→所有程式→WindowsUpdate→(右邊)安裝SP2. 2008-04-28 04:51:32 補充: http://support.microsoft.com/default.aspx?pr=windowsxpsp2

其他解答:

你應該上www.msn.com.hk從新下載MSN,msn web site會因應你的windows版本,跳到相應的MSN下載網頁,給你下載正確的MSN。
arrow
arrow

    hzb53jl55v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()